Street-view-trusted-logo-new-grey

ZATRUDNIJ REKOMENDOWANEGO FOTOGRAFA, BY ZWIĘKSZYĆ WIDOCZNOŚĆ

Wybór odpowiedniej restauracji, kawiarni lub hotelu to często trudna decyzja. Zdobądź zaufanie klientów, zapraszając ich na wysokiej jakości wirtualną wycieczkę. Dzięki temu jeszcze przed przyjazdem zobaczą, co masz im do zaoferowania. Takie interaktywne doświadczenie pozwoli Twoim klientom dokonać przemyślanego wyboru, którego nie będą żałować.

Wirtualny spacer po twojej firmie

Konsumenci szukający firmy w 44% przypadków korzystają z map.

Ipsos study [pdf w języku angielskim]

Średnio 41% takich wyszukiwań prowadzi do wizyty w witrynie.

Ipsos study [pdf w języku angielskim]

Wizytówki ze zdjęciami i wirtualną wycieczką

dwukrotnie częściej wzbudzają zainteresowanie użytkowników.

Szczegóły badania znajdziesz na następnym slajdzie

SZCZEGÓŁY BADANIA

Ilościowe badanie rynkowe zostało przeprowadzone w lipcu 2015 roku przez niezależną firmę zajmującą się badaniem rynku. Jego celem było poznanie wpływu wirtualnych wycieczek na zwiększanie zainteresowania konsumentów lokalnymi firmami (w szczególności rezerwacjami w hotelach i restauracjach).

Pobierz prezentację [pdf]

  • Ankieta online została przeprowadzona wśród konsumentów, którzy na dowolnym urządzeniu wyszukiwali w internecie informacje o restauracjach lub hotelach w przeciągu ostatnich 30 dni.
  • W okresie od 21 lipca do 2 sierpnia 2015 roku zebrano odpowiedzi z próby liczącej 1201 respondentów.
  • Utworzono różne wersje wpisu o lokalnej firmie (oddzielnie dla hotelu i restauracji), zawierające podstawowe informacje, zdjęcia i/lub wirtualną wycieczkę (do utworzenia każdej wersji wykorzystano te same zasoby multimedialne).
  • Respondenci zostali poproszeni o obejrzenie jednej z wersji w przypadku każdego typu firmy (w losowej kolejności). Każdy z uczestników badania zobaczył:
    • 1 wizytówkę hotelu i 1 wizytówkę restauracji oraz
    • 1 wizytówkę z wirtualną wycieczką i 1 wizytówkę bez wirtualnej wycieczki.

    Uwaga: wyświetlanie alternatywnych wersji wizytówek było równomiernie losowe w całej badanej grupie.

  • Po obejrzeniu każdej wizytówki uczestnicy badania zostali poproszeni o ocenę swojego zainteresowania dokonaniem rezerwacji.
  • Zestawiliśmy oceny alternatywnych wersji wpisów (z wycieczką i bez niej), by ocenić wpływ wirtualnych wycieczek na zainteresowanie danymi obiektami.

POI

W skład usługi wchodzą także zdjęcia POI – zdjęcia ważnych miejsc. To klasyczne zdjęcia które można wykorzystać na stronie www. ulotkach, wizytówkach czy jakichkolwiek innych materiałach reklamowych. Możemy sfotografować dla was lokal, asortyment, serwowane dania.

  Zdjęcia panoramiczne 360 stopni pozwalają pokazać klientowi całą firmę

  Potencjalny klient może się “przespacerować” po firmie, gdyż spacer składa się z więcej niż jednego punktu panoramicznego

  Wzbogacona strona na Google Miejsca – strona firmy wygląda lepiej i bardziej sugestywnie przemawia do potencjalnych klientów

  Wykorzystując ten nowy sposób promocji, firma wyróżni się na tle konkurencji

  Produkt należy do jednej z najczęściej wybieranych marek na świecie – Google. Pojawi się na popularnych, zaufanych platformach. Spacery Business View w Mapach Google są dostępne w wyszukiwarce Google, Mapach Google, Street View, portalu Google + i mogą pojawić się także na kolejnych platformach Google w przyszłości

  Poprzez technologię Street View, spacery Business View umożliwiają “wirtualnemu turyście” odwiedzić firmę z dowolnego miejsca na Ziemi, a później zaplanować rzeczywistą wizytę

  24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku – można “odwiedzić” konkretną firmę o dowolnej porze

  Utrzymanie zdjęć na serwerach Google jest zawarte w cenie wirtualnej wycieczki – koszt jest jednorazowy i nie są pobierane żadne dodatkowe opłaty

  Prawa  do zdjęć należą do klientów. Zdjęcia mogą zostać użyte na stronie internetowej firmy, w profilach w mediach społecznościowych oraz w materiałach marketingowych

  Można wykonywać dodatkowe sesje aktualizacyjne, kiedy firma tego potrzebuje – przy zmianie wystroju, towaru itp

  Cena Zdjęć Firmowych Google jest zwykle niższa od ceny tradycyjnych wirtualnych spacerów

  W bardzo łatwy sposób wirtualny spacer można umieścić na własnej stronie WWW

Strona Google +

Gogle+ to serwis społecznościowy stworzony przez Gogle. Udostępniaj klientom właściwe informacje w odpowiednim miejscu – wskazówki dojazdu do firmy w Mapach, godziny pracy w wyszukiwarce a numer telefonu, który można kliknąć i od razu zadzwonić do firmy, na komórce. Jeżeli nie posiadasz strony WWW jest to glowne miejsce w którym klienci mogą znaleźć informacje o Tobie. Platforma Google dla firm pomaga zbudować grono oddanych fanów. Klienci mogą wyrażać swoje zdanie o Twojej firmie, przyznając jej oceny i pisząc o niej opinie,  polecić jej usługi i produkty, oraz udostępniać Twoje wpisy w Google+ w innych miejscach w sieci. Korzystając z usługi Business View pojawi się tu także Wirtualny Spacer, ponadto przygotujemy stronę tak aby była atrakcyjna dla odwiedzających Was klientów.

Wizytówka w Google Lokalnie

Gdy klient znajdzie Wasza firmę w wyszukiwarce Google wizytówka wyświetli się po prawej stronie. Można tu znaleźć wykonane przez nas zdjęcia i wirtualny spacer.Z pewnością przyciągnie to wzrok klienta i zachęci do dalszego zapoznania się z firma. Znajdzie tu również adres, wskazówki dojazdu i dane kontaktowe.

Mapy Google